دکتر عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان طی سخنانی در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد گفت: کشور را در مسیر آموزش عالی جلو می بریم و پاکستان با اخلاق محموری رهبر جهان خواهد بود.

دکتر عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان طی سخنانی در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد گفت: کشور را در مسیر آموزش عالی جلو می بریم و پاکستان با اخلاق محموری رهبر جهان خواهد بود.

وی گفت: دانشگاه قائد اعظم بین سایر موسسات آموزشی پاکستان رتبه اول دارد و این نتیجه سخت کوشی این دانشگاه است.

براساس این گزارش، دکتر عارف علوی، رئیس جمهور پاکستان طی سخنانی در مراسم جشن فارغ التحصیلی  دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد گفت: ملت ها متشکل از افکار هستند، به آموزش عالی در پاکستان توجه خاصی می شود، کشور در آموزش ابتدایی و آموزش عالی پیش خواهد رفت. زنان تحصیلکرده جامعه ما فرصت دارند که بر اساس توانایی های خود کار کنند. وی گفت: پاکستان با پیشرفت در زمینه آموزش عالی، به سرعت به کشوری توسعه یافته تبدیل خواهد شد.

وی این اظهارات را طی سخنانی در مراسم جشن فارغ التحصیلی سال ۲۰۲۱ میلادی دانشگاه قائد اعظم در مرکز جناح اسلام آباد، بیان کرد. در این جشن فارغ التحصیلی، دکتر عارف علوی، رئیس دانشگاه و رئیس جمهور پاکستان، پروفسور دکتر محمد علی، معاون آموزشی این دانشگاه، وجیهه اکرم، دبیر آموزشی پارلمان پاکستان و روسای بخش های مختلف دانشگاه علاوه بر تعداد زیادی از دانشجویان حضور داشتند.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در نهمین جشن فارغ التحصیلی دانشگاه قائد اعظم، به دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت که از مرحله ای از زندگی خود را عبور کرده اند. وی با تمجید از دستاوردهای چشمگیر دانشگاه قائد اعظم در زمینه آموزشی، گفت: دانشگاه قائد اعظم از نظر رتبه در مقایسه با سایر موسسات آموزشی پاکستان رتبه اول دارد.

دکتر عارف علوی گفت: این جایگاه برجسته ناشی از سخت کوشی است و نحوه آموزش است که بسیار مهم است. وی گفت: تمرکز بر آموزش عالی در پاکستان در حال افزایش است. ملت پاکستان با هدف و مقصد خاصی در حال رشد است. پاکستان بر اساس دموکراسی به وجود آمده است و دولت باید از سبک دولت مدینه (پیامبر اکرم(ص)) پیروی کند، این کشور به آموزش و پرورش و آموزش عالی نیاز دارد. در مسیر آموزش عالی جلو خواهیم رفت و پاکستان بر اساس اخلاق محوری، رهبر جهان خواهد بود. نام تجاری پاکستان بر اساس صداقت خواهد بود. هجوم اخبار جعلی در دنیا وجود دارد، دانشجویان باید پس از اتمام تحصیلات خود در خدمت والدین و جامعه باشند.

کد خبر 11101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =